کد خبر: ۶۸۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۷۶۳
مخالفان شمسایی، ستاره برزیلی را روی دست بلند کردند؟!
شایعاتی مطرح است مبنی بر اینکه ملی پوشان فوتسال ایران ستاره برزیلی را روی دوش خود بلند کردند تا به آقای گل جهان پیغام بدهند که محبوب نیست!
به گزارش خبرداغ،فالکائو در پایان شکست تیم ملی فوتسال برزیل در حالی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد که روی دستان ملی پوشان ایرانی بود! همین اتفاق که بازتاب جهانی زیادی هم داشت با شایعاتی در فضای مجازی و جامعه فوتسال همراه شد.

 

این شایعات حکایت از آن دارد که ملی پوشان مخالف وحید شمسایی که می دانستند ستاره سابق فوتبال ایران با فالکائو رقابت دارد این برزیلی را روی دوش خود بلند کردند تا به فوتسالیست ایرانی پیغام بدهند که محبوب نیست!

 

باور این شایعه کمی سخت است. فراموش نکنید ایرانی ها در این حرکت اخلاقی ید طولایی دارند. به طور مثال می توان به فینال مسابقات کشتی آزاد وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 1988 سئول اشاره کرد که عسکری محمدیان به رغم شکست خوردن مقابل سرگئی بلاگلازوف ستاره روس کشتی جهان او را روی دوش خود گرفت و دور افتخار زد.

 

آن حرکت ارزشمند عسکری محمدیان هم توجه رسانه های داخلی و خارجی را به خود معطوف کرد و تحسین همگان را برانگیخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: