کد خبر: ۶۸۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۷
استقلالی ها اتهاماتی به مدافع سپاهان وارد کرده اند و حالا قرمزها هم در شبکه های مجازی یک ماجرای قدیمی را باز نشر کرده اند.
اتهام استقلالی‌ها به بازیکن مدنظر پرسپولیس و واکنش قرمزهابه گزارش خبرداغ ،پس از شکست سپاهان مقابل پرسپولیس در اصفهان، استقلالی ها با حمله به شجاع خلیل زاده او را متهم به کم کاری در این مسابقه کردند چراکه وی گزینه جدی برای حضور در پرسپولیس در ابتدای فصل بود.

 

مدیران سپاهان اما تاکید کرده اند که خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی با پرسپولیس بوده و قویا این ادعاها را تکذیب کردند.

 

پرسپولیسی ها هم در واکنش به حمله آبی ها به خلیل زاده به بازنشر اتفاقات یک بازی قدیمی بین استقلال و سپاهان پرداخته اند.

 

قرمزها با انتشار عکس هایی از دیدار استقلال برابر سپاهان در اصفهان به صحنه ای مشکوک اشاره کردند که احمد جمشیدیان اقدام به مهار خسرو حیدری نکرد تا این بازیکن گلزنی کند. جمشیدیان از سپاهان به استقلال پیوست.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
برادران اس اس 6و4 فکر رده بنیشون توی لیگ باشن یعنی بازیهای قبلی پرسپولیس هم خلیل زاده ها بودند
رامین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
0
من سپاهانی هستم حرکت شجاع مصداق بارز تبانی بود واسش متاسفام
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: