کد خبر: ۶۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۴۴۲
کاپیتان تیم ملی فوتسال در نشست مطبوعاتی گفت: از اینکه قهرمان جهان را متوقف کرده ایم، بسیار خوشحالیم.
کشاورز: تمام جهان دلش برای فالکائو تنگ می شود/ کارمان با شکست برزیل تمام نشده استبه گزارش خبرداغ ،محمد کشاورز-کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره اینکه بعد از شکست فوتسال تیم ملی ایران چه احساسی داشت، گفت: بعد از پیروزی همه چی عالی و فوق العاده بود.خوشحالیم که توانستیم قهرمان جهان را متوقف کنیم.  کار ما هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در مراحل بالاتر حضور داشته باشیم. اما در خصوص این اتفاق بسیار خوشحالیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حواشی بازی ایران و برزیل و تقسیم کردن شادی بازیکنان ایران با فالکائو چیست، گفت: فالکائو یک اسطوره برای من و تمام هم تیمی هایم است. برای مردم کشورم قابل احترام  بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می شود. 

 

کشاورز تاکید کرد: او در آخرین بازی اش بسیار ناراحت بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای دلداری به سمت وی رفتند و او را به هوا انداختند. در واقع بازیکنان ایران با این حرکت نشان دادند که ورزش فقط برد و باخت نیست و ملی پوشان با این حرکت، اوج دوستی و احساس صمیمیت را انجام دادند. از وی بابت تمام زحماتی که برای فوتسال دنیا کشیده است، تشکر می کنیم.

منبع: فدراسیون فوتبال ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: