کد خبر: ۶۸۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۸۰۹
مدافع تیم فوتبال استقلال که از پیشنهاد تمدید قراردادش استقبال کرده گفت: دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم.
منصوریان خبر خوبی به من داد/ تا آخر عمر فوتبالی‌ام در استقلال می‌مانمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز سید مجید حسینی صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال شرایط خیلی خوبی دارد.

 

تیم ما توانست در دیدار با پرسپولیس و ذوب آهن که 2 تیم خوب لیگ هستند، 4 امتیاز کسب کند و با روحیه خوب وارد تعطیلات شود. ما از تعطیلات قبل به خوبی استفاده کردیم و اطمینان دارم در این تعطیلات هم به آمادگی بالاتری می رسیم و با تمام قدرت به مصاف حریفان می رویم. من به موفقیت استقلال اطمینان کامل دارم.

 

من صحبت های آقای منصوریان را خواندم و از لطف و اطمینان ایشان از صمیم قلب تشکر می کنم. من همیشه در تمرینات استقلال با تمام وجود کارم را انجام می دهم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم. از اعتماد علی آقا هم بسیار ممنونم و همواره تلاش می کنم جواب این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهم. هر زمان برای استقلال به میدان برم، با همه وجود این کار را انجام می دهم و خوشحالم که توانسته ام رضایت کادر فنی، همبازیان عزیز و هواداران گران قدر استقلال را فراهم کنم.

 

* این که در چنین مقطعی از فصل از جانب سرمربی استقلال بحث تمدید قراردادم مطرح می شود، بسیار برایم ارزشمند و افتخاری بالا است.

 

پوشیدن پیراهن استقلال برایم ارزشمند است و دوست دارم تا پایان فوتبالم برای استقلال بزرگ بازی کنم. پیراهن استقلال بر تن بازیکنان بسیار بزرگی بوده و حالا که من هم عضوی از این مجموعه بزرگ و پرافتخار هستم، ارزش آن را می دانم. تمدید قرارداد برای من بسیار خبر خوبی است و روحیه و انگیزه ام را چندین برابر می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: