کد خبر: ۶۸۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۶۵۳
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: به علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری روا با یک دستگاه موتورسیکلت، سرنشین موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
نداشتن کلاه ایمنی جان موتور سوار را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،رضا عزیزی اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت هنگام دور زدن با خودروی روا برخورد کرده و واژگون می شود.


وی اضافه کرد: با وجود اینکه شدت حادثه پایین بود ولی به علت استفاده نکردن موتورسوار از کلاه ایمنی وی دچار خونریزی مغزی شده و جان خود را از دست می دهد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: همچنین در سانحه دیگری یک دستگاه خودروی وانت پیکان هنگام دور زدن با یک دستگاه سواری برخورد کرده سپس واژگون شد.

عزیزی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی یک پسر جوان از خودرو به بیرون پرتاب و ضربه مغزی شده و پس از انتقال به بیمارستان ملایر جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه سرعت خودرو هنگام دور زدن از تقاطع بالا بوده است اظهار کرد: هنگام بررسی صحنه تصادف از خودروی وانت پیکان وسایل مصرف مواد روانگردان شیشه کشف شد.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: وسایل استعمال شیشه پس از کشف تحویل عوامل انتظامی شهرستان ملایر شد.

عزیزی اضافه کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی افرادی که پس از استعمال مواد مخدر رانندگی می کنند به چهار میلیون ریال جریمه و 6 ماه حبس محکوم شده و به دادسرا معرفی می شوند.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: