کد خبر: ۶۷۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۱۰۳۱
سخنگوی اورژانس استان مازندران گفت: تصادف و آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در جاده کندوان سبب مصدوم شدن ۶ نفر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سخنگوی اورژانس استان مازندران گفت: تصادف و آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در جاده کندوان سبب مصدوم شدن ۶ نفر شد.

ذکریا اشکپور اظهار کرد: بامداد امروز سه شنبه 15 تیر و در ساعت 2 بامداد؛ خبر تصادف و آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در جاده کندوان به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: خودروی 206 به دلیل انحراف و برخورد با تیر چراغ برق دچار آتش سوزی شد. حادثه تصادف و آتش سوزی در مسیر جاده کندوان در منطقه دونا باعث آسیب و سوختگی سرنشینان آن شد. در این حادثه چهار نفر از اعضای خانواده که پدر و مادر و دو فرزند پسر 13 و 8 ساله بودند دچار آسیب و سوختگی شدند.

سخنگوی اورژانس استان مازندران تصریح کرد: در حادثه تصادف خودروی ۲۰۶ و آتش سوزی، به دلیل یک طرفه شدن جاده از همکاران پایگاه های اورژانس گچسر و دیزین استان البرز کمک گرفته شد و مصدومان به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند. یکی از مجروحان کودک است که حال کودک 8 ساله وخیم اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: