کد خبر: ۶۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۹۶۷
رئیس اورژانس قم با بیان اینکه 74 تصادف شهری و هفت تصادف جاده‌ای ثبت شده است، افزود: مصدومان تصادفات شهری 51 نفر و مصدومان تصادفات جاده‌ای هشت نفر بوده‌اند و تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.
محمدرضا حسنی با بیان اینکه 59 نفر در تصادفات شهری و جاده‌ای در 24 ساعت اخیر مصدوم شده‌اند، گفت: طی این مدت تصادف منجر به فوت در محورهای قم رخ نداده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، رئیس اورژانس قم با اشاره به برقراری یک‌هزار و 180 تماس طی 24 ساعت اخیر با اورژانس قم اظهار کرد: 228 بیمار در این زمان مورد رسیدگی قرار گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه 74 تصادف شهری و هفت تصادف جاده‌ای ثبت شده است، افزود: مصدومان تصادفات شهری 51 نفر و مصدومان تصادفات جاده‌ای هشت نفر بوده‌اند و تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

رئیس اورژانس قم با اشاره به اعزام دو بالگرد در راستای انتقال مجروحان تصادفات گفت: 8هشت بیمار از این طریق به مراکز درمانی استان انتقال داده شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: