کد خبر: ۶۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۰
مهاجم سابق آبی‌ها تنها در صورت دریافت رضایت نامه از تیم آنا‌لیا می‌تواند در نیم فصل به جمع استقلالی‌ها بازگردد.
به گزارش خبرداغ ، با توجه به پیوستن سجاد شهباز زاده به تیم آنا‌لیا اسپو‌ر ترکیه باز هم شنیده می‌شود کته این باز‌یکن رضایت چندانی از حضور در این تیم ندارد و به نظر می‌رسد مهاجم سابق آبی‌ها به فکر بازگشت به ایران باشد.

 

سجاد با گذشت 4 هفته از رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه تنها 54 دقیقه برای آنا‌لیا اسپو‌ر به میدان رفته است. سر‌مربی آنا‌لیا اسپو‌ر در بازی‌های خود بیشتر از مهاجم برزیلی‌اش در ترکیب استفاده کرده و به همین دلیل شهباز زاده در اکثر ترکیب این تیم نیمکت نشین بوده است.

 

به طور حتم با ادامه این روند مسلما مهاجم سابق استقلالی‌ها جدی تر از همیشه به جدایی از تیم فعلی‌اش فکر خواهد کرد و بدیهی است ک در صورت جدایی از آنا‌لیا اسپو‌ر و بازگشت به لیگ ایران بدون تردید استقلال اولین و جدی‌ترین گزینه این باز‌یکن باشد.

 

منصور‌یان سر‌مربی آبی‌ها نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات اعتقاد زیادی به این باز‌یکن داشت کته در نهایت شهباز زاده تیم آنا‌لیا را به استقلال ترجیح داد و به این تیم پیوست.

 

در هر صورت با توجه به بازگشت شهباز زاده به ایران منصور‌یان نیز با آغوش باز از این باز‌یکن به جمع آبی‌ها استقبال خواهد کرد و به طور حتم درهای استقلال بهروی مهاجم محبوب هواداران باز خواهد بود اما در نهایت این نکته را نیز باید در نظر گرفت کته شهباز زاده در صورت دریافت رضایت نامه و اجازه مسئولان تیم آنا‌لیا اسپو‌ر می‌تواند به ایران بازگردد در غیر این صورت باز‌یکن این تیم محسوب می‌شود.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: