کد خبر: ۶۸۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۴۵۲
استانکو پوکله‌پوویچ یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی تاریخ پرسپولیس است. پیرمرد کروات دو بار با پرسپولیس قهرمانی در لیگ فوتبال ایران (دسته اول جام آزادگان) را به سال‌های ۷۴ و ۷۵ تجربه کرد و در تاریخ باشگاه سرخ پایتخت ماندگار شد.
به گزارش خبرداغ،حالا بیش از ۲۰ سال از آن روزها می‌گذرد و پرسپولیس یک مربی کروات دیگر را روی نیمکت خود می‌بیند. برانکو سال گذشته تا آستانه قهرمانی هم پیش رفت و اگر فقط کمی خوش‌شانس‌تر بود، امروز تیمش را مدافع قهرمانی لیگ برتر می‌دید. در هر صورت این اتفاق رخ نداد و برانکو به فصل جدید لیگ برتر قدم گذاشت.

 

سرمربی سرخ‌ها در فصل جدید به چیزی جز قهرمانی نمی‌اندیشد و همه توان و داشته‌هایش را برای این هدف گذاشته. بعید است اگر پرسپولیس این فصل هم قهرمان نشود، باز هم برانکو را روی نیمکت پرسپولیس ببینیم. مسلماً نه خود برانکو تمایلی به ادامه حضور در پرسپولیس خواهد داشت و نه مسئولان باشگاه به او فرصت دوباره‌ای می‌دهند.


برانکو می‌خواهد بیست و چند سال پس از استانکو، به دومین کرواتی بدل شود که پرسپولیس را قهرمان لیگ ایران کرده و در سومین فصل نشستن روی نیمکت سرخ‌ها، آخرین فرصتش را در فصل جاری می‌بیند.

 

برانکو برای استانکو شدن باید کمی در تیم فعلی‌اش تغییر ایجاد کند. دو مدافع کناری چپ و راست سرخ‌ها اصلاً قابلیت هجومی ندارند و این شاید اصلی‌ترین دلیل ضعف این روزهای پرسپولیس باشد. شاید اگر رامین رضاییان و محمد انصاری به پست‌های تخصصی خود بازگردند، تیم برانکو جان دوباره‌ای بگیرد و سرمربی جنتلمن سرخ‌ها به خواسته‌اش برسد. باید دید آیا چنین خواهد شد؟

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: