کد خبر: ۶۸۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۲۶
جلال اکبری را می‌شناسید؟ او بهترین مدافع چپ سپاهان قبل از ظهور احسان حاج صفی بود.
به گزارش خبرداغ ،جلال اکبری را می‌شناسید؟ او بهترین مدافع چپ سپاهان قبل از ظهور احسان حاج صفی بود. اکبری بعد از درخشش در سپاهان به پرسپولیس پیوست. البته دوران حضورش در پرسپولیس چندان هم موفق نبود. او از بازی دراماتیک پرسپولیس و سپاهان در روز پایانی لیگ هفتم خاطره جالبی دارد.

 

اکبری می‌گوید: «آن بازی به قول عادل فردوسی پور دراماتیک بود و برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ثبت شد. در تیم سپاهان همه از بازیکن، مربی، مسئولان و هواداران بسیج شده بودند تا در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی برپا کنیم. چون برای قهرمانی تنها یک مساوی می‌خواستیم. من دقیقه 90 زمانی که تعویض شدم، رفتم تا پرچم‌هایی که همراهمان برده بودیم، برای خوشحالی و دور افتخار بیاورم که یک مرتبه گل را خوردیم و همه چیز عوض شد و پرسپولیس به قهرمانی رسید. هنوز  بعد از سال‌ها باورم نمی‌شود که قهرمانی را در برابر پرسپولیس از دست دادیم.»

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: