کد خبر: ۶۷۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۹۷۵
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 268 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: به گزارش بروجرد، علیرضا دلیری ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته کشف مواد مخدر در این شهرستان 134 کیلوگرم بوده است.

وی یکی از مطالبات مردم شهرستان بروجرد را جمع‎آوری خرده فروشان از سطح شهر خواند و عنوان کرد: دانشگاه‎ها و مراکز علمی باید برای شناسایی علل و عوامل روی آوردن جوانان به خرده فروشی و چگونگی رفع این معضل ورود پیدا کنند.

فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: دستگیری معتادان در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 14 درصدی داشته است.

دلیری با موفقیت‎آمیز خواندن اجرای طرح‎های مختلف در نیروی انتظامی شهرستان بروجرد تأکید کرد: با وجود اجرای موفقیت‎آمیز این طرح‎ها همچنان شاهد مشکلات عدیده‎ای در زمینه مواد مخدر در این شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: هزینه‎های مقابله با مواد مخدر در شهرستان بروجرد در مقابل هزینه‎های هنگفت دشمنان در ترویج استفاده ‎از این مواد ناچیز است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در صورتی‌که از یک فرد معتاد به عنوان سرمایه‎ای هدر رفته در کشور یاد شود، آنگاه هر اقدامی با محوریت مبارزه با مواد مخدر نه یک هزینه بلکه سرمایه‌گذاری در این بخش قلمداد می‎شود.

دلیری ادامه داد: سود بالای فروش مواد مخدر یکی از عوامل اشتیاق جوانان به فروش این مواد به صورت خرده فروشی است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف صدا و سیما در مقابله با مواد مخدر در استان لرستان افزود: پس از گسترش مواد مخدر کراک در جامعه ورود صدا و سیما در کاهش استفاده از این نوع مواد مخدر تأثیرگذار بود.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به کاهش سن استفاده از مواد مخدر در این شهرستان تأکید کرد: اداره آموزش و پرورش باید برای جلوگیری با این معضل از افکار خوش‎بینانه پرهیز و وارد میدان شود.

دلیری بر ضرورت اجرای کارشناسانه طرح‎های مبارزه با مواد مخدر و پژوهش در این حوزه تأکید و تصریح کرد: با حمایت از طرح و پروژه‎های دانشگاهی با محوریت این موضوع می‎توان ماهیت کاربردی به آنها بخشید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده کاربردی از پایان نامه‎های دانشجویی با موضوع مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم از راهکارهای مقابله با این آفت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: