کد خبر: ۶۷۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۸
سه گونی پول در میان کوهی از زباله محصور شده توسط یک خانواده در بوکان کشف شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: سه گونی پول در میان کوهی از زباله محصور شده توسط یک خانواده در بوکان کشف شد.
 
به گزارش شبکه بهداشت و درمان بوکان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: به دنبال شکایات واصله مردمی مبنی بر تجمیع زباله توسط یک خانواده و ایجاد مزاحمت بهداشتی، با اخذ مجوز از دادستانی و با تشکیل اکیپی از مرکز بهداشت، شهردار و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

رحیم ایزدمهر افزود: در مشاهده اولیه برآور شد که بیش از ۱۰۰ تن زباله توسط این خانواده در زمینی محصور در روبروری منزل مسکونی واقع در منطقه اسلام آباد بوکان در این مکان تجمیع شده است.

وی ادامه داد: در کمال نا باوری در هنگام تخلیه زباله ها سه گونی اسکانس که برآورد می شود بالای ۳ میلیارد ریال باشد کشف شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت گفت:هم اکنون اکیپ مشغول تخلیه زباله ها، شستشو و گندزدایی محل هستند.

در این منزل مسکونی انواع زباله از جمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی های شیشه ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود.

خرداد ماه سال گذشته نیز بازرسان شهرداری بوکان ۱۰۰ تن انواع زباله را که در منزل پیرزن ۶۰ ساله بوکانی کشف شده بود، با ۲۴ کامیون حمل و دفع کردند.

همچنین بازرسان شهرداری بوکان ۳۰ تن انواع زباله را از یک واحد مسکونی در این شهر کشف کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: