کد خبر: ۶۷۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۷۳۷
ماموران پليس آگاهی شهرستان ميبد در بازرسی از يک انبار دپوی کالای قاچاق، 12 تن انواع حبوبات خارجی به ارزش يک ميليارد و 340 ميليون ريال را کشف کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: ماموران پليس آگاهی شهرستان ميبد در بازرسی از يک انبار دپوی کالای قاچاق، 12 تن انواع حبوبات خارجی به ارزش يک ميليارد و 340 ميليون ريال را کشف کردند.
 
سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبدگفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از خبری پیرامون وجود یک انبار دپو انواع حبوبات خارجی در شهر میبد مطلع شدند.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی، انبار مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و 12 تن انواع حبوبات خارجی قاچاق شامل؛ عدس، لوبیا و لپه را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
 
سرهنگ موسوی ارزش برآورد شده این محموله حبوبات خارجی را یک میلیارد و 340 میلیون ریال بیان کرد و افزود: متهم به همراه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد در خصوص تهیه، نگهداری و توزیع کالای قاچاق، مراتب را به اطلاع پلیس برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: