کد خبر: ۶۷۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۴۳۲
در اخر های معاملات روز دوشنبه قیمت نفت به سقف زیر ۴۰ دلار رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، دوره نفت ارزان تمام نشده است.

قیمت نفت خام در روز دوشنبه با کاهش ۴ درصد به قیمت بشکه ای ۳۹ دلار و ۸۶ سنت رسید. قیمت زیر ۴۰ دلار در حدود ۴ ماه اخیر بی سابقه بوده است. 

در حال حاضر قیمت نفت بیش از ۲۲ درصد پس از افزایش قیمت در ژوئن که به ۵۱ دلار رسید کاهش داشته است. این اتفاق به این منظور است که دوباره با بازار هیجانی رو به رو خواهیم بود. قمیت نفت در ژوئن ۲۰۱۴ به بالاترین حد خود رسید و با قیمت ۱۰۷ دلار در بازار عرضه می شد. 

فروش اخیر بازار نفت به دلیل مازاد تولیدات نفت کاهش پیدا کرده و با افزایش حفاری برخی شرکت های امریکایی این بازار در رکود شدیدی فرو خواهد رفت. 

علاوه بر اینکه نفت تولیداتش افزایش یافته، فرآورده های نفتی مانند بنزین فروششان در بازار افزایش پیدا کرده است و به رکورد فروش تازه ای رسیدند.

در حال حاضر امریکا برنامه دارد که حفاری خود را افزایش دهد و این موجب می شود که دوباره جهان با مازاد نفت رو به رو شود. همه این ها خبر خوبی برای راننده های امریکاست. قیمت بنزین با کاهش رو به رو شد و با قیمت میانگین ۲.۱ دلار به فروش رسید. 

برخی کارشناسان بر این باروند که قیمت نفت دوباره مانند فوریه به بشکه ای ۲۶ دلار نخواهد رسید و پیش بینی می شود در کانال ۳۰ دلار نوسان داشته باشد. 

 منبع: سی ان ان مانی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: