کد خبر: ۶۷۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۴۶۲
از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 287 میلیون لیتر بنزین با ارزش حدود 129 میلیون دلار وارد کشور شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 287 میلیون لیتر بنزین با ارزش حدود 129 میلیون دلار وارد کشور شده است.

 از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 212 میلیون و 924 هزار کیلوگرم بنزین با ارزش 129 میلیون و 225 هزار دلار وارد کشور شده است.

بنا به این گزارش هر تن بنزین معادل 1351 لیتر است و محاسبات نشان از واردات 287 میلیون و 661 هزار و 331  لیتر بنزین از ابتدای سال جاری تا کنون دارد ، بنابراین به طور متوسط روزانه 2.1 میلیون لیتر بنزین وارد کشور شده است.

البته  بنا به آمار گمرک در روز 10 مرداد ماه معادل 33 میلیون و 546 هزار و 961 کیلوگرم بنزین با ارزش 15 میلیون و 290 هزار دلار وارد کشور شده است.

بر اساس این گزارش پیش تر عباس کاظمی،معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی  درباره میزان واردات بنزین در سال 95 گفته بود که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال روزانه هشت میلیون لیتر بنزین وارد کشور خواهد شد اما مساله این است که واردات بنزین از طریق کشتی انجام می شود بنابراین امکان دارد در یک مقطع زمانی میزان واردات بیشتر از میانگین در نظر گرفته شده شود اما در هفته های بعد میزان واردات کاهش یافته و یا انجام نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: