کد خبر: ۶۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۴۷۵
خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت خام بامداد روز چهارشنبه در آستانه انتشار گزارش هفتگی موجودی انبار نفت خام آمریکا که قرار است اواخر وقت امروز منتشر شود، اندکی بالا رفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت خام بامداد روز چهارشنبه در آستانه انتشار گزارش هفتگی موجودی انبار نفت خام آمریکا که قرار است اواخر وقت امروز منتشر شود، اندکی بالا رفت.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال در ساعت 03:49 روز چهارشنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن 18 سنت بالا رفت و به 46 دلار و 84 سنت در هر بشکه رسید.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز بازار لندن با 0.6 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن به قیمت 46 دلار و 66 سنت در هر بشکه معامله شد.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز در بازار کامکس این کشور با چهار سنت افزایش نسبت به دیروز به 44 دلار و 69 سنت رسید. در پایان معاملات دیروز، هر بشکه نفت خام آمریکا با 1.3 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن، به قیمت 44 دلار و 65 سنت معامله شده بود.

«مت سمیت» تحلیلگر شرکت «کلیپر دیتا» آمریکا که آمار و اطلاعات بازار جهانی انرژی را تهیه و محموله های نفتی را رهگیری می کند، در وبلاگ شخصی خود نوشت: تغییرات قیمت نفت در آستانه گزارش هفتگی موجودی انباری نفت خام در آمریکا تا حدی دچار آشفتگی است.

نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزهای اصلی روز چهارشنبه به دلیل آمارهای خوب اقتصادی آمریکا و این گمانه زنی که بانک مرکزی ژاپن سیاست های پولی انبساطی خود را گسترش خواهد داد، افزایش پیدا کرد و شاخص دلار را به رکورد چهارماهه رساند.

بخش های تولید و خدمات آمریکا رشد خوبی تجربه کرده اند و اشتغال این کشور نیز بالا رفته است.

اندازه شاخص دلار که تغییرات نرخ برابری دلار در برابر مجموعه ای از ارزهای اصلی را اندازه می گیرد، امروز با سه درصد افزایش نسبت به دیروز به 97.07 رسید.

اگر گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشاندهنده کاهش ذخیره سازی نفت خام در این کشور در هفته گذشته میلادی باشد، هفته پیش، نهمین هفته متوالی خواهد بود که ذخیره سازی نفت در آمریکا کاهش یافته است و این امر موجب افزایش قیمت جهانی نفت خام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: