کد خبر: ۶۷۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۵۳
تمرین امروز سپاهان سه غایب بزرگ داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 18 امروز تمریناتش را در زمین باغ فردوس تمرین کرد که سه تن از بهترین های این تیم در این تمرین غایب بودند.

 عبداله ویسی سرمربی این تیم به همراه موسی کولیبالی و مهرداد محمدی دو بازیکن مطرح تیم سپاهان که کاندیدای دریافت جایزه در مراسم بهترین های لیگ پانزدهم که امشب برگزار می شود بودند، به دلیل حضور در تهران و آماده شدن جهت حضور در این مراسم در تمرین طلایی پوشان اصفهان حضور نداشتند و  سپاهانی ها در غیاب این سه نفر تمرین کردند.

خبر دیگر از تیم سپاهان این است که این تیم اردوی قبل از بازی خود را در هتل آسمان اصفهان برگزار می کند و یکی از بازیکنان برزیلی این تیم به اسم پدرو نیز به دلیل آسیب دیدگی اولین دیدار این تیم در لیگ برتر که بازی مقابل پدیده می باشد را از دست خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: