کد خبر: ۶۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۹۰۱
مربی تیم نفت تهران گفت:از محرومیت رحمتی خوشحال نمی شویم.
به گزارش خبرداغ،محمدرضا مهرانپور در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار نفت مقابل استقلال اظهار داشت: بازی استقلال و نفت را می توان یکی از بازی های خوب هفته اول لیگ برتر دانست و تنها نقطه تاریک آن عدم حضور تماشاگر در این بازی است. گرچه این موضوع می تواند به نفع ما باشد و سود آن را تیم نفت ببرد، چرا که حضور هواداران استقلال می تواند یک نقطه برتری و اتکا برای این تیم باشد. اما واقعا خود ما هم راضی نبودیم که این بازی در غیبات تماشاگران انجام شود. چون فوتبال با تماشاگر است که زیبا و جذاب می شود.

مربی تیم نفت با اشاره به حضور خودش و بهزاد غلامپور در کادر فنی نفت تهران و در کنار علی دایی گفت: گرچه علی آقا خودش پرسپولیسی است، اما دورش را مربیان و دستیاران استقلالی گرفتند و حضور ما دستیاران استقلالی در همین دیدار هفته اول مقابل استقلال می تواند یکی از جذابیت های بازی باشد.

پیش کسوت تیم استقلال در خصوص بازی نیز گفت: تنها می توانم ابراز امیدواری کنم که این بازی آنقدر زیبا و جذاب باشد که بینندگان تلویزیونی بازی از دیدن آن راضی باشند و دچار پشیمانی نشوند.

مهرانپور در خصوص غیبت رحمتی در این بازی هم گفت: رحمتی دروازه بان بزرگی است که بود و نبودش در یک بازی هم برای استقلال و هم برای حریفش بسیار تعیین کننده است. نمی توانم کتمان کنم که بازی کردن با استقلال بدون رحمتی برای ما بهتر است. گرچه از محرومیت هیچ بازیکنی خوشحال نمی شویم، اما  این اتفاق و محرومیت رحمتی قطعا به سود تیم نفت خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: