کد خبر: ۶۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۴۶۹
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: کسانی که کفش مرا واکس می زدند الان در خوزستان مربی هستند، آنوقت روی من اسم اسطوره گذاشته اند، اما در خانه نشسته ام و دیوارهای اطاقم را نگاه می کنم.
به گزارش خبرداغ ،ابراهیم تهامی در گفت و گو با کاپ،با گلایه از وضعیت خود اظهار داشت: لطفا همه صحبت های مرا بنویسید بلکه مسئولین سیاسی و ورزشی استان خوزستان خجالت بکشند. متاسفانه در این استان اسم اسطوره روی من گذاشته اند، اما مردم نمی دانند که دارند بر سر اسطوره شان چه می آورند. من ده سال عضو تیم ملی ایران بودم و یکی از بازیکنان آن بازی تاریخی در استرالیا بودم و مردم خاطرات خوبی از من دارند. اما با همه این وجود در حالی خانه نشین هستم که افرادی که آرزو داشتند کنار من بایستند و عکس بگیرند و ساک مرا اینور آنور ببرند، حالا در خوزستان دارند مربیگری می کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته در تیم استقلال اهواز بودم و قرارداد 150 میلیونی با این تیم داشتم. از کل این مبلغ به من 3 میلیون تومان دادند و بقیه اش هیچ... این در حالیست که مسئولین همین تیم استقلال اهواز همه بازیکنان خوب شان را حراج کرده اند و معلوم نیست پول فروش این بازیکنان کجا رفته... آیا در استان خوزستان هیچ مسئولی نیست که به این مسائل در باشگاه استقلال اهواز رسیدگی کند؟

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ادامه داد: ای کاش خوزستانی نبودم. ای کاش آن روزگاری که جوان بودم پیشنهادات خوبی از تیم های دیگر و حتی تیم های خارجی داشتم، خودم و عمر فوتبالی ام را پای فوتبال خوزستان نمی سوزاندم که حالا اینطوری کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرم.

وی گفت:همه این آقایان نشسته اند تا من بمیرم مرا هم مثل خیلی از پیش کسوتان، مثل عبدالرضا سعدی و دیگران یک دور دور ورزشگاه بگردانند و یک دسته گل روی قبرم بگذارند و برونداما کور خوانده اند. چون اگر این آقایان بیایند پشت تابوت من راه بروند، جنازه ام جان می گیرد و پا می شوم و اول با چوب دنبال آنها می کنم و بعد که رفتند با خیال راحت در تابوت می خوابم تا مرا به خاک بسپارند. هرگز مرگ رضا احدی را از خاطر نمی برم. رضا احدی که یک اسطوره ملی بود و واقعا یکسری آدم ها او را دق دادند. بعد از مرگش گل آورردند. نمی شد همین جمعیت جمع می شدند و در زمان حیات احدی دستش را می گرفتند؟

 تهامی در ادامه گفت: باور کنید بارها با خودم گفته ام که ای کاش خوزستانی نبودم و عمرم را در خوزستان سپری نمی کردم. ای کاش زمانی که جوان بودم و فوتبال بازی می کردم و این همه آدم دنبال من بودند، از خوزستان خارج می شدم و بار خودم را می بستم.

مربی سابق استقلال اهواز افزود: در حال حاضر در لیگ های برتر، یک و دو حدود 10 تیم خوزستانی داریم و اگر هر تیمی پنج شش مربی داشته باشد، می بینیم پنجاه شصت مربی در این تیم ها مشغول هستند. یعنی ابراهیم تهامی که اسطوره فوتبال خوزستان است حتی در بین این پنجاه شصت مربی خوزستانی هم جایی ندارد؟

تهامی در خاتمه گفت: امیدوارم مسئولین ورزشی استان خوزستان با خواندن حرف های من شرمنده شوند و به فکر فرو روند. از من و امثال من و نسل من که گذشت. اما ای کاش این مسئولین که فکر نمی کنند روزی مرگ به سراغ آنها هم بیاید، به خود آمده و برای نسل آینده کاری کنند. کاری کنند تا نسل های آینده مثل امروز من نایستند و بگویند ای کاش خوزستانی نبودم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: