کد خبر: ۶۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۲۵
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که پرونده مدافع استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مصطفی شهبازی درباره اینکه با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از محمدحسین کنعانی‌زادگان، آیا این بازیکن می‌تواند در دیدار هفته نخست لیگ برتر برای استقلال مقابل نفت تهران به میدان برود، اظهار داشت: کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کرده‌ایم، اما با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس مستندات‌مان را به‌همراه شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فرستاده‌ایم.

 

وی افزود: محل پاسخگویی به شکایت تیم‌ها، کمیته انضباطی است نه سازمان لیگ. کمیته انضباطی مستندات و مدارک سازمان لیگ را بررسی کرده و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کند.

 

مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: وقتی کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کرده‌ایم، به این معناست که از نظر سازمان لیگ حضور این بازیکن در استقلال و بازی کردن در لیگ منعی ندارد، اما با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس، این کمیته باید تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن اتخاذ کند.

 

 با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس احتمال دارد کنعانی‌زادگان در دیدار استقلال مقابل نفت تهران نتواند آبی‌پوشان را همراهی کند. خبر دیگر از استقلال اینکه، ITC رابسون جان‌واریو برای فدراسیون فوتبال ارسال نشده و مشخص نیست که آیا این بازیکن هم می‌تواند استقلال را در دیدار مقابل نفت‌ همراهی کند یا خیر.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: