کد خبر: ۶۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۹
علیرضا صالحی؛
رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: بر اثر برخورد دو خودروی سواری در نزدیکی گردنه اسدآباد خودوری پراید منفجر شده و سرنشینان آن در آتش سوختند.
به گزارش خبرداغ ،علیرضا صالحی اظهار کرد: ساعت یک و 20 دقیقه بامداد امروز یک مورد سانحه فوتی در کیلومتر 23 اسدآباد رخ داد که در این سانحه دو نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند.

 

وی توضیح داد: در این حادثه سواری سمند از پشت به یکدستگاه سواری پراید برخورد کرده که بلافاصله بعداز چند ثانیه خودرو پراید دچار آتش سوزی شده و سپس منفجر می شود.

 

وی بیان کرد: در این سانحه رانندگی هر دو سر نشینان پراید در آتش سوختند که اجساد آنها توسط نیروهای هلال احمر و بوسیله امدادگران از خودرو خارج شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد اظهار کرد: با توجه به شدت آتش سوزی پلاک خودروی پراید بطور کامل سوخته و مشخص نیست که این افراد مربوط به کدام استان هستند.

 

صالحی اظهار کرد: همچنین چهار سرنشین خودروی سمند شامل سه مرد و یک دختر خردسال که ساکن کرمانشاه هستند در این سانحه مجروح و به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اسدآباد منتقل شدند.

 

شهرستان اسدآباد در فاصله 45 کیلومتری همدان ودر مسیر استان کرمانشاه قرار دارد.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: