کد خبر: ۶۷۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۸۸
کاوه رضایی:
کاوه رضایی که مدت‌هاست با وجود انتقادات، سکوت اختیار کرده بعد از ثبت قراردادش با استقلال به خبرورزشی گفت: من نمی‌خواهم تمرکز و انرژی‌ام را به هر موضوعی اختصاص بدهم.
به گزارش خبرداغ به نقل از رضایی گفت: در پايان ليگ به عنوان بازيكن آزاد پيشنهاداتي دريافت كردم و طبيعي بود كه آنها را بررسي كنم و ببينم در چه تيمي زمينه موفقيتم مهيا است. مسلماً پيشرفت و آينده‌ام بسيار مهم‌تر از مسائل مالي بوده و هست و انتخابم تيم بزرگ استقلال بود كه تصميم من باعث خوشحالي خودم و هواداران آبيدل و ناراحتي برخي‌ها شد اما آنها نبايد دلخور باشند.

 

مهاجم شماره 9 استقلال ادامه داد: با انگيزه زيادي به استقلال پيوسته‌ام. پوشيدن پيراهن آرش برهاني عزيز باعث خوشحالي و افتخارم است. شماره 9 پيراهن بهترين گلزن تاريخ استقلال است و تمام تلاشم را مي‌كنم تا ارزش آن را حفظ كنم.


كاوه رضايي درباره پيشنهاد 1/5 ميلياردي پرسپوليس و ميزان قراردادش با استقلال گفت: اگر مسئله پول و قرارداد بود به قطر مي‌رفتم اما دوست نداشتم در آن ليگ بازي كنم، پيشنهادي هم از اتريش رسيد ولي دوست داشتم در استقلال بازي كنم و سپس اگر قسمت بود به ليگ‌هاي اروپايي بروم. الان هم تيمم با شور و حال خوبي تمرينات آماده‌سازي‌اش را انجام مي‌دهد و خيلي خوشبين هستم استقلال عملكرد موفقيت‌آميزي در ادامه راهش داشته باشد. خواست و هدف همه اعضاي تيم كسب بهترين نتايج در هر سه جام پيش رو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جمال
Singapore
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
چه ازخودت متشکری یه امضا لطفا اشتباه نکن جوان لیاقت میخواد آمدن به پرسپولیس گرچه امسال روزگارت سیاست مادرنزائیده که با پرسپولیس بزرگ پشتک وواروبندازه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: