کد خبر: ۶۷۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۵۱
سرمربی استقلال می‌گوید حضورش در هیات مدیره استقلال برای ادای توضیحاتی درباره وضعیت بدنسازی این تیم بوده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از جلسه هیات مدیره استقلال در واکنش به این سوال که چرا در این جلسه حاضر شده بود گفت: می‌خواستم که در این جلسه به آقایان پورحیدری و معینی گزارشی از بدنسازی تیم ارائه کنم. آقای زمانی را هم دیدم و صحبت‌هایی با ایشان مطرح شد. به هر حال زمین کمپ باشگاه استقلال شرایط مناسبی ندارد اما شخصا می‌خواهم که در این مکان بمانیم چون این مسئله باعث شور و نشاط در بین هواداران در کمپ شده است. مدیریت این جلسه در اختیار آقای افشارزاده بود و در کل برنامه‌ریزی لازم اتفاق افتاد. مسیر سختی پیش‌روی ماست چون هواداران آستانه تحمل‌شان پایین آمده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سجاد شهباززاده بیان کرد: درباره شهباززاده امور را به دست توفیقی سپرده‌ایم و قرار است او تصمیم‌گیری کند. ما به توفیقی هم گفته‌ایم تا جای ممکن تلاش کند هر دو طرف در این قضیه سود ببرند. ما روی زوج کاوه رضایی و سجاد شهباززاده خیلی حساب کرده بودیم اما خود شهباززاده اصرار دارد از جمع ما جدا شود. ما اگر شهباززاده به استقلال برگردد او را جریمه نمی‌کنیم ولی بهتر بود خودش به من می‌گفت که قرار است راهی ترکیه شود نه اینکه من در رسانه‌ها بخوانم که او راهی ترکیه شده و حتی نمی‌دانستم سفرش تفریحی است یا کاری. البته ما دوست داریم بازیکنی را داشته باشیم که با جان و دل برای این تیم بازی کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه تنها در صورتی می‌تواند با استقلالی‌ها ثبت قرارداد کند که مظلومی قراردادش را با آبی‌ها فسخ کند چیست، گفت: آقای مظلومی مربی قبلی استقلال بودند و به این تیم خدمت کردند. احترام ایشان بر من واجب است و به افشارزاده گفتم که حقش را کامل پرداخت کنند. استقلال رو به جلو کار می‌کند و مربیان می‌روند و می‌آیند. الان هم نوبت من رسیده است.

وی درباره بدنسازی تیمش و مربی آن گفت: واقعیت این است که من فرد دیگری را به عنوان بدنساز در نظر داشتم. با این حال بدنساز انگلیسی مدنظر ما سابقه کار در زنیت سنپترزبورگ روسیه را دارد و بدنسازی خود را بر اساس متدهای او پیش می‌بریم. اینکه چرا هنوز وارد ایران نشده به دلیل این است که او انگلیسی است و ورودش کمی زمان‌بر است. قراردادش آپشن‌هایی دارد و تمدید قراردادش با نظر من است. من به همکارانم هم گفته‌ام که باید از او چیزهایی یاد بگیرند و آن‌ها را به هم بگوییم.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره احسان حاجصفی عنوان کرد: ما برای حاج صفی یک جا نگه داشته‌ایم و برای جذب او بین ما و سپاهان رقابت است. البته یک حق را هم برای او قائلیم که هر جا می‌خواهد برود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: کنعانی‌زادگان به خاطر وضعیت زمین انزلی و فشردگی رقابت‌ها نیاز به یک بازپروری داشت. امید ابراهیمی هم خیلی مصمم است و تلاش می‌کند تا به سایر بازیکنان برسد. سید حسین حسینی هم هنوز تحت درمان است و اگر به بازی‌های اول نرسد یک دروازه‌بان خارجی زیر ۲۳ سال جذب می‌کنیم.

منصوریان در پایان و در پاسخ به این سوال که تکلیف شماره ۷ آبی‌ها چه شد گفت: هواداران استقلال حساسیت خاصی روی این پیراهن دارند. البته همه شماره‌ها برای ما محترم است و من فکر می‌کنم که بختیار رحمانی این قابلیت را دارد که این پیراهن را به تن کند. البته چه بهتر که خود فرهاد مجیدی بیاید و پیراهن به بختیار بدهد. بختیار رحمانی در ۲۳ سالگی کاپیتان فولاد بوده و این پیراهن برازنده اوست. من دوست دارم که شعار امسال هواداران ما این باشد که "استقلالی حمایت حمایت".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: