کد خبر: ۶۷۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۶۷۰
آرش برهانی بعد از اینکه در لیست مازاد استقلال قرار گرفت پس از 9 سال از این تیم جدا شد و به پیکان پیوست.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،آرش برهانی بعد از اینکه در لیست مازاد استقلال قرار گرفت پس از 9 سال از این تیم جدا شد و به پیکان پیوست.

 

او که امروز برای ثبت قراردادش به هیات فوتبال رفت،وقتی صحبت از میانگین سنی تیمش شد کنایه‌ای به منصوریان و استقلالی‌ها زد. برهانی در این باره گفت:«در تیمی بازیکنی با ۳۲ سال سن قرارداد سه ساله بسته است، اما بازیکن جوان هم داریم که قرارداد یک ساله می‌بندد و سروصدای زیادی هم به پا می‌کند».

 

برهانی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که بازیکنانی مانند رحمتی و حیدری که بالای سی سال سن دارند قراردادشان را با استقلال سه سال دیگر تمدید کردند در حالی که بازیکنانی مانند برزای و کریمی قراردادی یک ساله با استقلال بستند و البته کاوه رضایی هم با سر و صدای زیاد در نهایت یک قرارداد یک ساله با آبی‌ها امضا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: