کد خبر: ۹۶۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۹
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید به دولت کمک کند تا معضل معیشت مردم حل شود و این کار ضرورت دارد.

پژمانفر: مجلس برای حل معضل معیشت مردم به دولت کمک کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری با اشاره به انتخاب کمیسیون اصل ۹۰ به عنوان کمیسیون برتر در مجلس یازدهم، گفت: از اینکه هیات رئیسه و ریاست مجلس لوحی در این زمینه به کمیسیون ارائه کرده باید تشکر کنم و وظیفه می دانم از همه همکاران و کارمندانی که در کمیسیون اصل نود تلاش کردند تا ما بتوانیم در حوزه نظارت بالاترین اقدامات را انجام دهیم قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود که با فساد مبارزه کنیم و تنها راه شفافیت مبارزه با فساد است به همین دلیل برای رفع موانع شفافیت در همه دستگاه ها مبارزه کردیم و امیدواریم هر کسی در مجلس دوازدهم فرمان کمیسیون اصل ۹۰ را به دست دارد بتواند کار را به خوبی ادامه دهد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم‌چنین تاکید کرد: مجلس باید به دولت کمک کند تا معضل معیشت مردم حل شود و این کار ضرورت دارد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: