کد خبر: ۹۶۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۲
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عبور مردم از جریانات «اصولگرایی» و «اصلاح طلبی» به معنای آنچه پیشتر وجود داشته و اتخاذ رویکرد جدید در انتخابات اخیر گفت: امروز مجموعه‌هایی که حرف‌های نو بزنند و در خصوص جریان حکم‌روایی ایده‌های جدید داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرند.

دنیامالی: مردم دیگر سلایق جریانات سیاسی را برنمی‌تابند/ جامعه امروز به دنبال حرف‌های نو استبه گزارش خبرداغ ، احمد دنیامالی در گفت و گو با ایسنا به رویکرد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و با بیان اینکه «امروز نمی‌توان گفت که در کشور احزاب فعالی داریم بلکه یکسری جریانات فکری یا سیاسی داریم»، اظهار کرد: امروز انتظار مردم از جریانات سیاسی تامین نشده است چراکه مردم عملکرد گروهای مختلف سیاسی را رصد می‌کنند و دیگر این سلایق را بر نمی‌تابند.

وی افزود: شاید مردم به دنبال آن هستند که سلایق جدیدتر پا به عرصه بگذارند و جوان‌ترها بیایند و نگاه‌های جدید پا به عرصه بگذارند؛ اساساً مردم جریانات جدیدی که نقاد باشند و  عملکرد جریانات سیاسی موجود را نقد کنند، بیشتر می‌پذیرند و ما این موضوع را عموماً در نتایج انتخابات ۱۱ اسفند در تهران مشاهده کردیم.

این نماینده مجلس همچنین گفت: جامعه امروز تنوع طلب و به دنبال حرف‌های نو است. امروز مجموعه‌هایی که حرف‌های نو بزنند و در خصوص جریان حکم‌روایی ایده‌های جدید داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرند.

دنیا مالی همچنین درباره تعدد لیست‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی در انتخابات اخیر اظهار کرد: تضارب آراء برای یک جامعه لازم است؛ چه آن زمان که اصلاح طلبان در قدرت بودند و داخل‌شان انشقاق و دعوا بود و چه الان که اصول‌گراها داخل خودشان این انشقاق و تکثر جریانات را دارند این موضوع مورد توجه بود. آنچه که مهم است این است که این جریانات باید نسبت به مسائل جامعه راهکار داشته باشند و برآیند این تضارب آراء باید به مردم نوید آینده بهتر دهد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: