کد خبر: ۹۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۷۷
سخنگوی فراجا درباره جریمه سه میلیون تومانی افراد بدحجاب با تشخیص پلیس که اخیرا در فضای مجازی منتشرشده است، گفت: تاکنون چنین موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

پلیس جریمه ۳ میلیونی بدحجابی را تائید کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین از ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست با خبرنگاران در این‌ باره گفت: با پیگیری پلیس و هماهنگی خوب قوه قضائیه اعلان قرمز برای مالک فراری کوروش کمپانی صادر شد.

سخنگوی فراجا گفت: با توجه به مطالبات رسانه‌ها و پیگیری پلیس ایران فرایند صدور اعلان قرمز مالک کوروش کمپانی به‌سرعت رخ داد و در واقع سریع‌تر از روند معمول انجام شد.

منتظرالمهدی همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا، درباره جریمه سه میلیون تومانی افراد بدحجاب با تشخیص پلیس که اخیرا در فضای مجازی منتشرشده است، گفت: تاکنون چنین موضوعی به ما ابلاغ نشده است.

وی همچنین درباره چهارشنبه‌سوری نیز گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است و پلیس آمادگی کاملی دارد. کشفیات زیادی نیز در حوزه مواد محترقه و ... داشتیم که به زودی اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: