کد خبر: ۹۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۰
معاون اجرایی پلیس راهور از طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان خبرداد

ترخيص فوق العاده وسایل نقلیه به مناسبت‌ عید بزرگ نیمه شعبانبه گزارش خبرداغ ، سردار حسین رمضانی درگفتگو با خبرنگار سایت راهور ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج ) اظهارداشت : طبق تدبیر فرمانده محترم کل انتظامی سردار رادان و همچنین ریاست محترم پلیس راهور فراجا سردار حسینی مقرر شد وسایل نقلیه‌ای که فقط در چهارچوب مقررات پلیسی توقیف فیزیکی شده اند و در پارکینگ هستند به مناسبت جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت به صورت سریع و آسان ترخیص شوند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار سایت راهور که آیا طرح مذکور شامل مسائل مرتبط با حوزه عفاف و حجاب هم می شود یا خیر ؟ گفت : بله در حوزه عفاف و حجاب هم هست و شامل خودروهایی می شود که تا روز جمعه چهارم اسفند ماه در پارکینگ توقیف شده اند.

سردار رمضانی تاکید کرد : خودروهایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند ، شامل این طرح نمی شوند و باید مراحل قانونی خودشان را سپری کنند .

وی در خصوص فرآیند اقدام به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بیان داشت : هم‌وطنان عزیز و مالکان وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من در بخش پلیس راهور نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خودشان اقدام یا به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا افزود : دفاتر پلیس۱۰+هم امروز فعال هستند و هم فردا نیمه شعبان ما دفاتر منتخبی را در سراسر کشور فعال داریم که هموطنان عزیز می توانند لیست دفاتر منتخب را از طریق درگاه اینترنتی epolice.ir ملاحظه و دفاتر فعال را شناسایی و با مراجعه به نزدیک‌ترین آدرس ، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سردار رمضانی از فعالیت مراکز ستادترخیص پلیس راهور در روز نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا در روز نیمه شعبان همه همکاران عزیز ما در مراکز ستاد ترخیص پلیس راهور در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۴ بعد از ظهر فعال خواهند بود که بتوانند در حوزه ترخیص وسایل نقلیه به مناسبت این عید بزرگ در خدمت مردم عزیز ،مهربان و بزرگ جمهوری اسلامی ایران باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: