کد خبر: ۹۶۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۱۶۱
نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رای با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم.

صدای پیرهادی درآمد؛ حق من باید در لیست شورای ائتلاف رعایت شود/ باید جایگزین دهنوی می‌شدمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، محسن پیرهادی، نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای شورای انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران و همچنین مدیر نظارت و بازرسی ائتلاف نسبت به طی نشدن فرایند قانونی شورای ائتلاف اعتراض کرد و خواستار تغییر فهرست شد.

به گزارش افکارنیوز، در این نامه آمده است: «با احترام به استحضار می‌رساند، حسب اطلاع از اعضای متعددی از شورای انتخاب در فرایند انتخاب اعضای فهرست تهران، قواعد و فرایند قانونی به درستی و صحت اجرا نشده و به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رای با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم که متاسفانه فرد دیگری که در فرایند بررسی دارای ۷ رای بود جایگزین گردید.

لذا با توجه به ضرورت رعایت حق الناس مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و اجرای مقررات مصوب شورای مرکزی و ضوابط اعلامی شورای انتخاب و فرصت محدود چند روزه تا برگزاری انتخابات، خواهشمند است دستور فرمایید، به فوریت موضوع اصلاح و فهرست اصلاح شده به اطلاع عموم مردم شهیدپرور و انقلابی برسد.

بدیهی است حق اینجانب برای پیگیری موضوع تا حصول نتیجه پابرجاست

والسلام علی من اتبع الهدی / محسن پیرهادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: