کد خبر: ۹۶۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۵
ماموران انتظامی روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.

دام پلیس برای باند ۶ نفره آدم رباییبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی میناب یک باند ۶ نفره آدم ربایی قبل از ارتکاب هرگونه اقدام مجرمانه شناسایی و به دام افتادند.

ایلنا در خبری نوشت سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حضور افراد مسلح مشکوک در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی روز گذشته ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی و با تشکیل تیمی منسجم و با تجهیزات کامل به محل واقع در یکی از شهرک های میناب اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشدانتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاش، ۵ تیغه خشاب، ۱۲۵عدد فشنگ جنگی ، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

سردار علی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی بعمل آمده اعتراف کردند که با هدف آدم ربایی به شهرستان میناب آمده و قصد ربایش مسلحانه یک فرد را در یکی از روستا های تابعه این شهرستان داشتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: