کد خبر: ۹۶۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۷۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه چوب در خلازیر خبر داد و گفت: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم نداشتیم.

آتش‌ سوزی در یک کارگاه چوب در جنوب تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه چوب در خلازیر خبر داد و گفت: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم نداشتیم.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲ و ۳۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در سوله‌ای ( کارگاه تولید مصنوعات چوبی) به آدرس محله خلازیر در منطقه ۱۹ به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: محل آتش سوزی سوله‌ای به وسعت حدود ۳۰۰ متر بود که به دلیل عدم استفاده از مصالح مناسب در آتش شعله ور بود و چوب‌ها، رنگ‌ها و ... هر آنچه که قالبیت اشتعال داشت در آتش سوخت و آتش در حال سرایت به سایر کارگاه‌های مجاور بود که با تلاش ماموران آتش‌نشانی از آن جلوگیری شد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات نداشتیم و به سرعت محل کنترل و ایمن سازی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: