کد خبر: ۹۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۷
ضرب و شتم پرسنل اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک ماموریت غیر اورژانسی تکرار شد.

ممانعت این مرد از انتقال همسرش به بیمارستان/ چاقو را زیر گردن پرسنل اورژانس گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : ضرب و شتم پرسنل اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک ماموریت غیر اورژانسی تکرار شد.

علی یزدانی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در روزهای اخیر، در پی اعلام گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک شهروند به علت مشکلات خانوادگی بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ مشهد جهت امداد رسانی به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور تیم اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم به انتقال بیمار به مرکز درمانی گرفته شد که همسر وی با استفاده از سلاح سرد و قرار دادن آن بر روی گردن یکی از پرسنل و انجام تهدید، از انتقال همسرش ممانعت کرد.

یزدانی تصریح کرد: علیرغم اقدام خلاف قانون و نامتعارف همراه بیمار در مجروح کردن پرسنل اورژانس، با مدیریت صحیح صحنه، بیمار به بیمارستان طالقانی انتقال یافت.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، فرد مذکور در بیمارستان نیز اقدام به تهدید پرسنل اورژانس ۱۱۵ و درگیری با ماموران حفاظت فیزیکی نموده است.

یزدانی با تاکید بر اینکه اورژانس پیش بیمارستانی به نوعی شناخته‌شده‌ترین دستگاه امدادی در کشور است که در سراسر کشور با شماره ۱۱۵ فعالیت می‌کنند، ادامه داد: به همت پرسنل این مرکز، سالانه هزاران خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود و حضور به هنگام این گروه از خادمان سلامت نقش موثری در حفظ و نجات جان مصدومان و بیماران دارد. از دستگاه قضایی خواست که با جدیت با عاملان ایجاد ضرب و شتم پرسنل اورژانس برخورد نمایند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی افزود: با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و حجم بالای ماموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواست دارم از رفتارهای عجولانه و هیجانی پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: