کد خبر: ۹۶۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۰
درگیری‌های لفظی مدیران و مربیان سرخابی‌ها، نه‌تن‌ها فروکش نکرده، بلکه بیان یک کلمه یا یک جمله کافیست تا طرف مقابل از کوره در برود، بیانیه بدهد و شکایت کند.

مدیران استقلال و پرسپولیس کاری جز حمله کردن و شکایت دادن و صدور بیانیه علیه یکدیگر ندارند؟به گزارش خبرداغ به نقل از جوان :درگیری‌های لفظی مدیران و مربیان سرخابی‌ها، نه‌تن‌ها فروکش نکرده، بلکه بیان یک کلمه یا یک جمله کافیست تا طرف مقابل از کوره در برود، بیانیه بدهد و شکایت کند.

فرقی نمی‌کند فوتبال ما در چه شرایطی باشد، به هرحال موضوعی برای دعوای پرسپولیس و استقلال و عوامل آن‌ها پیدا می‌شود.

درحالی‌که نزدیک به دو هفته از آخرین بازی استقلال در هفته یازدهم لیگ می‌گذرد و پرسپولیس هم بیش از ۲۰ روز است که در لیگ مسابقه‌ای نداشته، مدیران عامل دو باشگاه با اظهارنظر و رفتارشان در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

درویش حرف از پیگیری شکایت از استقلال و کسر امتیاز احتمالی از آبی‌ها زد و همین چند کلمه برای مدیران استقلال کافی بود تا بهانه جدید برای هیاهوی رسانه‌ای پیدا کنند.

آقایان یک بیانیه بلندبالای جدید صادر کرده‌اند تا مثلاً بگویند مدیرعامل رقیب حق اظهارنظر در مورد ما را ندارد. از طرفی در این بیانیه تهدید شده در صورت تکرار قرمزها باید منتظر پاسخ جدی آبی‌ها باشند. همچنین روی شکایت از رضا درویش نیز تأکید شده است.
این مدل دعواها در فوتبال ما دیگر نخ‌نما شده و آقایان برای خودنمایی و مطرح شدن در رسانه‌ها بهتر است روش‌های جدیدی را ابداع کنند. از هر طرف که به ماجرا نگاه کنید به چیپ بودن و همچنین زرگری بودن اینگونه جدال‌های لفظی پی می‌برید.

مدیرعامل سرخپوشان با آن همه مخالف و منتقدی که دارد و در شرایطی که تمام تمرکز او و تیم پرسپولیس باید روی بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان باشد، حواسش پی کم کردن امتیاز از رقیب سنتی است. آن طرف قضیه مدیرعامل استقلال است که باشگاهش شاکیان خارجی زیادی دارد و هنوز بحث درگیری کادر فنی‌اش با تصویربردار اصفهانی حل نشده، اما گوش به زنگ است تا ببیند درویش و اطرافیانش چه حرفی می‌زنند تا بلافاصله بیانیه صادر کند و از جنگ لفظی عقب نماند. کاش علی خطیر این سرعت‌عمل را در مدیریت بحران‌های داخلی استقلال نیز داشت تا تیم نکونام از ابتدای فصل با این همه چالش مواجه نمی‌شد.


جالب اینجاست که در بیانیه اخیر استقلال به تأکید وزیر ورزش مبنی‌بر پرهیز سرخابی‌ها از ایجاد تنش پیش از برگزاری دربی اشاره شده، اما اظهارنظر درویش و پاسخ آبی‌ها بار دیگر نشان داد دو باشگاه متبوع وزارت ورزش اهمیتی به دستورات وزیر نمی‌دهند، اما هر بار که پول کم می‌آورند و به دنبال تهیه ارز برای پرداخت بدهی‌های خارجی‌شان هستند، یادشان می‌افتد وزارت ورزشی هم وجود دارد. موضوع دعوای جدید سرخابی‌ها کسر یا عدم کسر امتیاز از استقلال است، درحالی‌که طبق اخبار منتشر شده احتمال بازگرداندن امتیازهای کسر شده پرسپولیس و سپاهان نیز وجود دارد. معلوم نیست درویش چرا حرف از پیگیری کسر امتیاز از استقلال زده، در حالی که قرار به برگرداندن امتیازهای دو تیم است و چرا باید بحث کاهش امتیاز آبی‌ها مطرح شود؟!
باشگاه استقلال هم قطعاً کارهای واجب‌تری از اینکه جواب درویش را بدهد دارد و بهتر است تمام هم و غم خود را روی حفظ صدرنشینی و بازی‌های پیش‌رو بگذارد. در اوضاع کنونی بدون شک به راه انداختن جنگ و کشاندن آن به رسانه‌ها چیزی نیست جز دعوای زرگری و هدف‌شان هم بازی با افکار عمومی است. سرخابی‌ها میلیاردها تومان برای بستن تیم جدیدشان در این فصل خرج کرده‌اند تا بهترین بازی‌ها را برای هوادارانشان انجام دهند و بهترین نتیجه را بگیرند، نه اینکه گاه‌وبیگاه علیه هم بتازند و هرچه از دهانشان درمی‌آید نثار هم کنند. متأسفانه وزارت ورزش متولی این دو باشگاه نیز مثل همیشه در قبال این سوءمدیریت‌ها منفعل است، دخالت نمی‌کند و منتظر می‌ماند تا طرفین خودشان دست از دعوا بردارند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: