کد خبر: ۹۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۲
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه رفتنم به پرسپولیس اشتباه و از سر لجبازی بود گفت: اگر به گذشته برگردیم هیچ وقت به پرسپولیس نخواهم رفت.

به خاطر لج و لجبازی از استقلال به پرسپولیس رفتمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: پیشکسوت استقلال با بیان اینکه رفتنم به پرسپولیس اشتباه و از سر لجبازی بود گفت: اگر به گذشته برگردیم هیچ وقت به پرسپولیس نخواهم رفت.

شاهرخ بیانی در خصوص دربی صد و دوم که قرار است ۲۳ آذرماه برگزار شود گفت: این دیدار همیشه برای هواداران جذاب و دیدنی است. با توجه به اینکه هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و پرسپولیس در حال تعقیب استقلال است این بازی برای دو تیم حکم ۶ امتیاز را دارد و اگر استقلال ببرد خود را از رقبا جدا کرده و اگر پرسپولیس برنده شود امید دارد که بتواند در هفته های آینده خود را به استقلال برساند.

وی افزود: این دیدار حساسیت های خودش را دارد. همه به دنبال این هستند که دو بازی رفت و برگشت این دو تیم را در لیگ برتر ببینند تا علاقه مندان به این دو تیم در صورت برد تیم شان دست از کری خوانی برندارند.

بیانی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود این بازی حساسیت ندارد و تنها سه امتیاز آن مهم است گفت: چنین حرفی درست نیست. از ابتدای فصل همه منتظر این دیدار هستند. زن و مرد، پیر و جوان و حتی آنهایی که به فوتبال علاقه ای ندارند نتیجه این دیدار برایش مهم خواهد بود و برای یک عده حتی از بازی های تیم ملی و یا تیم هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند این دیدار حساس تر خواهد بود.

بیانی افزود: در این دیدار بحث روحی و روانی بسیار مهم است و هر تیمی که از این لحاظ آمادگی بهتری داشته باشد در زمین موفق تر خواهد بود اما در مجموع هر دو تیم تقریبا شرایط یکسانی دارند و تیمی که از موقعیت هایش استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که اصلی ترین فاکتور در دربی برای پیروزی چیست گفت: تمرکز، اصلی ترین عامل است. تیمی که تمرکز و اعتماد به نفس داشته باشد و از موقعیت هایش استفاده کند موفق خواهد بود.

وی در خصوص جدایی اش از استقلال و رفتن به پرسپولیس و تجربه حضور در این دو تیم گفت: من بازی در دو تیم را تجربه کرده ام. در دربی های زیادی حضور داشته‌ام اما هیچ وقت استرس نداشته ام. تنها تمرکزم بر روی بازی بود. با خونسردی بازی می کردم و توانستم چند گل هم در دربی به ثمر برسانم اما اگر در خصوص رفتن من از استقلال به پرسپولیس بخواهید بدانید باید بگویم که رفتن من به خاطر لج و لجبازی بود. چون همه می دانستند من استقلالی هستم اما اگر یک بار دیگر به گذشته بازگردم هرگز این اشتباه را نخواهم کرد و به پرسپولیس نمی روم.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه را چگونه پیش بینی می کنید گفت: پیش بینی این دیدار سخت است. تیمی که شرایط روحی خوبی داشته باشد، وارد جنجال نشده، با داور به جر و بحث نپردازد و تنها تمرکزش بر روی بازی باشد برنده از زمین خارج خواهد شد که در این بین نقش خط هافبک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر دو تیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند. این بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان می دانند که کوچکترین اشتباه باعث خواهد شد تا به پیروزی نرسند. هواداران هم باید از تیم فقط حمایت کنند. به حریف و داور کاری نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: