کد خبر: ۹۶۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۷۸
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پنج متهم که با تهدید اسلحه از رانندگان سرقت می کردند در مشهد دستگیر شدند.

زورگیری مسلحانه از رانندگان؛ ۵ زن و مرد دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پنج متهم که با تهدید اسلحه از رانندگان سرقت می کردند در مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ جواد شفیع زاده روز یکشنبه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت در پوشش مسافر در بزرگراه های شهر مشهد، شناسایی و دستگیر سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سارقان در پوشش مسافر، با تهدید سلاح، خودرو و تجهیزات شخصی، شهروندان را سرقت می کردند و با همان خودرو مسروقه، مسافر سوار و از آنها زورگیری می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی پنج متهم پرونده را شناسایی و در اقدامی ضربتی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح آنها را دستگیر کردند که یکی از سارقان نیز زن است.

شفیع زاده افزود: تعدادی لوازم مسروقه شامل کپسول گاز، لاستیک زاپاس، آچار آلات و انواع سلاح سرد از مخفیگاه متهمان کشف شد و متهمان چند فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند و به سه فقره زورگیری با تهدید سلاح از شهروندان نیز اعتراف کرده‌اند.

وی ادامه داد: تحقیقات ماموران بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: