کد خبر: ۹۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۹۲
پیشکسوت استقلال در مورد شرایط تیم اظهاراتی داشت.

همه مو می‌بینند و نکونام پیچش مو!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سپهر ستاری؛ محمدرضا مهران پور پیشکسوت استقلال درباره شروع خوب این تیم در لیگ برتر با وجود مشکلات و حواشی پرشمار مدیریتی گفت: لیگ یک تورنمنت طولانی است و به مانند جام حذفی نیست که بگوییم با یک برد همه چیز حل می شود اما پیروزی خارج از خانه در بازی اول ارزشمند است اما اینطور نیست که بگوییم با این برد جام قهرمانی به ما می دهند. نکونام هم تجربه زیادی دارد و می داند روزهای سختی در پیش است. این نکته هم که گفته می شود او بعد از بازی با صنعت نفت برعکس بسیاری از مسئولان تیم خوشحالی زیادی نداشته بابت همین است. خوشحالی برای این بازی ایرادی ندارد اما 29 هفته باقی مانده است.

مهران پور در ادامه صحبت های خود گفت: یک مثالی است که می گویند تو مو می بینی و من پیچش مو؛ درواقع نکونام به همین خاطر خوشحالی بی حدو اندازه ای نداشت چرا که او با تجربه ای که دارد همه جوانب را درنظر می گیرد. برد شیرین است اما باید به فکر برطرف کردن مشکلات باشیم.

او با بیان اینکه اتفاقات استقلال درخورشان نام این باشگاه نیست گفت: استقلال نواقصی دارد و مشکلات مالی و عدم جذب بازیکنان در تیم وجود داشته اما این را هم بگویم که استقلال روزهای سخت زیاد داشته و این مشکلات مدیریت در تاریخ سابقه دارد. اینکه من می گویم استقلال با این شرایط ناآشنا نیست به این معنا نیست که مهم نیست بلکه نه در حد نام استقلال است و نه فوتبال حرفه ای ایران. واقعا شرایط تاسف برانگیز است.

مهران پور درباره برخی کارشناسان که معتقدند جدایی بازیکنانی چون محبی، قایدی و سیلوا تغییر اساسی در استقلال نمی دهد گفت: اگر من طرفدار واقعی استقلال و پیشکسوت این تیم باشگاه و دلم بسوزد باید واقعیت را بگویم؛ نه اینکه کسی را تخریب کنم. باید دید کسی که این صحبت را می کند منافع خودش را در نظر می گیرد یا باشگاه و هواداران را.

او در ادامه گفت: استقلال بازیکنانی را از دست داد که می دانیم چقدر تاثیرگذار بودند و چه بازیکنان تاثیرگذاری را می توانستیم بگیریم و نگرفتیم اما آخر دنیا نیست و باید از این به بعد بهترین تصمیم را بگیریم. بازیکنان فعلی تیم را هم نباید دست کم بگیریم و انگیزه آن ها ر از بین ببریم.

مهران پور درباره اینکه جواد نکونام از برخی گزینه های خرید استقلال اصلا اطلاعی ندارد گفت: من فکر می کنم ناهماهنگی بین مدیرعامل و سرمربی وجود دارد و این معضل بزرگی است. همیشه یک تیم در زمین و یک تیم بیرون زمین است. هر اندازه تیم داخل زمین خوب باشد اما بیرون زمین خوب کار نکند به نتیجه نمی رسد. اگر تیم بیرون زمین خوب باشد و از نظر مالی و امکانات قوی باشد تیم داخل زمین هم به نتیجه می رسد. متاسفانه ناهماهنگی در استقلال کاملا به چشم می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: