کد خبر: ۹۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۰۷
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عصر دیروز ۳۴ نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه دچار مسمویت شدند.

۳۴ زن از استخر راهی بیمارستان شدند؛ اورژانس توضیح دادبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عصر دیروز ۳۴ نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه دچار مسمویت شدند.

مسعود قلعه‌سفیدی، اظهار داشت: عصر روز گذشته ۳۴ نفر بر اثر استنشاق گاز کلر در یکی از استخرهای شهر کرمانشاه دچار مسمویت شدند که از این تعداد ۶ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.

قلعه‌سفیدی افزود: دو نفر در بیمارستان محمد کرمانشاهی و چهار نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بستری شدند که حال بستری شدگان مساعد گزارش شده است.

وی گفت: از این تعداد ۱۸ نفر به بیمارستان شهدا مراجعه کردند و به صورت سرپایی پس از دریافت خدمت درمانی مرخص شدند و ۱۰ نفر از مسموم شدگان با استقرار آمبولانس‌های اورژانس در محل حادثه خدمات اکسیژن تراپی دریافت کردند و درمان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: