کد خبر: ۹۵۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: صبح امروز حدود ساعت پنج و ۴۵ دقیقه یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به مرکز «بوتیا ماهان» در فرودگاه پیام دچار سانحه شده و در این حادثه، معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز جان خود را از دست دادند.

آخرین جزییات سقوط هواپیما در فرودگاه پیام/ تعداد جان‌باختگان مشخص شدبه گزارش خبرداغ : سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: صبح امروز حدود ساعت پنج و ۴۵ دقیقه یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به مرکز «بوتیا ماهان» در فرودگاه پیام دچار سانحه شده و در این حادثه، معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به مرکز بوتیا ماهان در فرودگاه پیام خبر داد.

حسن رضایی‌فر گفت: صبح امروز حدود ساعت پنج و ۴۵ دقیقه یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به مرکز بوتیا ماهان در فرودگاه پیام دچار سانحه شده و در این سانحه معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز جان خود را از دست دادند.

وی افزود: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل وقوع سانحه اعزام شده و گزارش بررسی‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: