کد خبر: ۹۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه گفت: بسیاری از این شرکت‌ها را ادغام می‌کنیم.

مرتضوی: بسیاری از شرکت‌های وزارت کار را ادغام می‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با  فارس، در مورد واگذاری شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه گفت: برای این شرکت‌ها برنامه داریم؛ بسیاری از این شرکت‌ها را ادغام می‌کنیم، بخش قابل توجهی از آنها نیز باید واگذار شود. مخصوصا در بورس و تعاونی‌ها و به دنبال این هستیم که از بنگاه‌داری به سمت سهام داری حرکت کنیم.

وزیر کار خاطر نشان کرد: این اتفاق شروع شده است و درحال کمتر کردن شرکت‌های ذیل این وزارتخانه هستیم.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز پیشتر با اشاره به روند کوچک سازی دولت در سالیان گذشته گفته بود: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نتیجه ادغام سه وزارتخانه ایجاد شده است؛ وزیر کار هم اعلام کرده بود فقط ۶۰۰ شرکت زیرمجموعه این وزارتخانه است؛ خودتان حساب کنید اگر بخواهیم  برای رسیدگی به هریک از این شرکت ها یک ساعت وقت بگذارم چه اتفاقی رخ می‌دهد.  

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
جناب آقای اژه‌ای رئیس قوه قضائیه
جناب آقای سید صولت مرتضوی درخصوص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
امروز چهارشنبه 1402/02/27هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401 به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردن چرا؟ و هیچ کس هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: