کد خبر: ۹۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۴
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:بنده را به عنوان سخنران برای آن جلسه و مجمع عمومی شریان دعوت کرده بودند و من هم به عنوان سخنران در آن جلسه حضور پیدا کردم، اما از لحاظ ارتباط تشکیلاتی بنده ارتباط تشکیلاتی با شریان ندارم.

قاضی زاده هاشمی: بنده ارتباط تشکیلاتی با شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) ندارمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) پنجشنبه (11 اسفند)  سال گذشته در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد.در این نشست چهره های سیاسی مختلفی هم چون سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مهرداد بذرپاش به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

پس از این مراسم حرف و حدیث‌های بسیاری درباره ارتباط این اعضای دولت با این شبکه تازه تاسیس سیاسی در محافل رسانه‌ای مطرح شد، در همین راستا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتوگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس می‌گوید: بنده را به عنوان سخنران برای آن جلسه و مجمع عمومی شریان دعوت کرده بودند و من هم به عنوان سخنران در آن جلسه حضور پیدا کردم، و این را هم بگویم که بنده همه بچه های انقلاب و حزب‌اللهی را که در هر کجا جمع می‌شوند دوست دارم اما از لحاظ ارتباط تشکیلاتی بنده ارتباط تشکیلاتی با شریان ندارم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: