کد خبر: ۹۵۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۹
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

ففرمانده نیروی دریایی ارتش: به زیردریایی اتمی آمریکا هشدار دادیم / قصد داشت بدون رصد شدن از تنگه هرمز عبور کند / مجبورش کردیم به سطح آب بیاید و مسیر تنگه را روی سطح آب طی کند / این زیردریایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار ما تغییر مسیر داد؛ این کار خطرناکش را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کردرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، درباره هشدار به زیردریایی اتمی آمریکا گفت: زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، با توجه به تجهیزات و توانمندی‌هایی که دارد، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

وی مطرح کرد: زیردریایی تمام ایرانی فاتح با تجهیزات خود عبور زیردریایی آمریکا را به راحتی رصد و با اخطار دادن و استفاده از تاکتیک‌های تعریف شده، زیردریایی آمریکایی را مجبور کرد که به سطح آب بیاید و مسیر تنگه هرمز را روی سطح آب طی کند.

دریادار ایرانی همچنین گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد؛ این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آنها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: