کد خبر: ۹۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۹
هر حادثۀ ناگوار و هر برخوردی که میان مردم بر سر حجاب اتفاق بیفتد، صرف‌نظر از آنکه قربانی زن یا مرد، طرفدار یا مخالف حجاب باشد، مسئولیت آن بر عهدۀ حکومت است.

زیباکلام :مسئولیت «حراست از امنیت شهروندان»، صرفنظر از نوع حجاب‌شان، ابتدایی‌ترین «وظیفۀ حکومت» استبه گزارش خبرداغ ، هر حادثۀ ناگوار و هر برخوردی که میان مردم بر سر حجاب اتفاق بیفتد، صرف‌نظر از آنکه قربانی زن یا مرد، طرفدار یا مخالف حجاب باشد، مسئولیت آن بر عهدۀ حکومت است. 

  • صادق زیباکلام ، فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 

  • ‏هر حادثۀ ناگوار و هر برخوردی که میان مردم بر سر حجاب اتفاق بیفتد، صرف‌نظر از آنکه قربانی زن یا مرد، طرفدار یا مخالف حجاب باشد، مسئولیت آن بر عهدۀ حکومت است.

 

  • جدای از تحریک آتش باختیاران و آزاد گذاردن دست آنان در تعرض به بانوان و دختران بواسطۀ حجاب، مسئولیت مدنی و قانونی حفظ امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس شهروندان، مستقل از نوع پوششان، بی‌هیچ چون و چرا و کم و کاستی، بی‌هیچ اما و اگری، جز ابتدایی‌ترین وظایف هر حکومتی است.

 

  • مردم به حکومت مالیات می‌دهند که حافظ امنیت آنان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: