کد خبر: ۹۷۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با قهرمانی این تیم در لیگ برتر می‌تواند رکوردهای منحصر به فردی را به نام خود ثبت کند.

نکونام به دنبال رکورد جذاب فرهاد مجیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم استقلال تهران دوشنبه شب و در هفته بیست‌و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد خوزستان را با یک گل شکست داد تا یک گام دیگر به فتح جام نزدیک شود. تک گل شاگردان نکونام در این بازی را ایمان سلیمی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند. آبی‌پوشان تهران با این برد ۶۰ امتیاز شدند و بالاتر از دیگر مدعیان، دست برتر را برای فتح جام بیست و سوم دارند.

تیم مجیدی در فصل بیست و یکم فوتبال ایران با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ بازی به عنوان قهرمانی رسید و یک رکورد منحصر به فرد را به نام استقلال ثبت کرد. البته این رکورد در آستانه شکسته شدن قرار دارد زیرا در صورت برد استقلال در سه بازی آخر لیگ تیم جواد نکونام ۶۹ امتیازی خواهد شد و بالاتر از مجیدی به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

البته رکورد مجیدی از سوی تیم اوسمار نیز تهدید خواهد شد زیرا برد پرسپولیس در سه بازی آخر می‌تواند سرخپوشان را با استقلال رویایی فرهاد برابر کند. پرسپولیس اکنون ۵۹ امتیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: