کد خبر: ۹۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۶
شهردار تهران با بیان اینکه این روزها انواع و اقسام دروغ‌ها مطرح می‌شود، گفت: فروش پارک‌های پایتخت کذب محضاست.

اولین واکنش زاکانی به فروش پارک‌های تهران/ تفاوت مولدسازی در دولت با مولدسازی درشهرداری در چیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : علیرضا زاکانی با بیان اینکه مولدسازی استفاده بهینه از امکانات شهر است، اظهار کرد: مابقی مواردی که در خصوص مولدسازیامکانات شهرداری مطرح می‌شود، داستان‌پردازی است.

شهردار تهران تأکید کرد: مولدسازی رویه‌ای عقلانی در شهرداری است تا از امکاناتی که استفاده می‌کنیم حداکثر بهره‌مندی را داشتهباشیم و در واقع آنچه به عنوان مولدسازی در دولت مطرح می‌شود با مولدسازی در شهرداری تفاوت دارد.

وی افزود: به هیچ عنوان فروش گسترده اموال در شهرداری و مواردی از این قبیل که مطرح شده، صحت ندارد.

بنا براعلام سایت شهر، زاکانی با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با فروش پارک‌ها در راستای مولدسازی، خاطرنشان کرد: اینروزها انواع و اقسام دروغ‌ها را می‌شنویم؛ فروش پارک‌های پایتخت هم یک دروغ شاخدار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: