کد خبر: ۹۳۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۸۵
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با اشاره به اینکه «اینماد» الزام بانک مرکزی است گفت: اینماد، یک ابزار برای کنترل پولشویی، تقلب و تخلفات؛ و یک استاندارد عملکرد است نه مجوز کسب و کار.

فاطمی‌امین: رشد نرخ تولید بخش صنعت به ۷.۷ درصد رسیده است/ تورم تولید کننده کاهش داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) درحاشیه جلسه هیات دولت گفت: بخش تولید همچنان افزایش تولید دارد و نرخ رشد تولید شرکت های صنعتی و معدنی در شهریور ماه 6.5 درصد افزایش تولید داشتند که الان به ۷/۷ رسیده است.

وی افزود: «اینماد» (Enamad) یک ابزار برای کنترل پولشویی و تقلب و تخلفات، و یک استاندارد عملکرد است نه مجوز کسب و کار. «اینماد» الزام بانک مرکزی است.

وزیر صنعت با اشاره به اینکه  تورم تولیدکننده کاهش داشته است گفت: رشد نرخ تولید در بخش صنعت و معدن به ۷.۷ درصد رسیده است.

وی افزود: تورم تولید کننده نیز کاهش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: