کد خبر: ۹۲۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۲
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان شروع خوبی است تا سند تحول بنیادین را اجرا کنیم؛ شاید یکی از دلایل عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای نظام رتبه‌بندی بود.

نوری: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان آغاز می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان شروع خوبی است تا سند تحول بنیادین را اجرا کنیم؛ شاید یکی از دلایل عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای نظام رتبه‌بندی بود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت (چهارشنبه 15 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: عدالت در پرداخت برای معلمان تامین خواهد شد و لایحه رتبه‌بندی معلمان برکاتی از جمله ایجاد رقابت بین معلمان برای احراز رتبه را خواهد داشت.

وی افزود: اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان شروع خوبی است تا سند تحول بنیادین را اجرا کنیم؛ شاید یکی از دلایل عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای نظام رتبه‌بندی بود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی معلمان مراحل خود را برای اجرا طی می‌کند و آغاز آن از 31 شهریورماه 1400 خواهد بود و اعمال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: