کد خبر: ۹۱۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۸
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد بستری و و بیماران بدحال ناشی از مسمومیت الکلی خبرداد. تعداد بیماران با مسمومیت الکلی به ۲۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۱ جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد و ۱۲ نفر بدحال و تحت ونتیلاتور در بخش مراقبتهای ویژه هستند و مابقی بیماران نیز تحت نظر هستند.

افزایش موارد بیماران بدحال ناشی از مسمومیت الکلی در بندرعباسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد بستری و و بیماران بدحال ناشی از مسمومیت الکلی خبرداد.

دکتر فاطمه نوروزیان ظهر امروز (۱۱ امروز) در جمع خبرنگاران، افزود: تعداد بیماران با مسمومیت الکلی به ۲۱ نفر رسیده است  که از این تعداد ۱ جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد و ۱۲ نفر بدحال و تحت ونتیلاتور در بخش مراقبتهای ویژه هستند و مابقی بیماران نیز تحت نظر هستند.

دکتر نوروزیان گفت: در کمتر از ۴۸ ساعت تعداد ۱۵ بیمار با مسمومیت الکلی در بیمارستان شهید محمدی بستری شده اند که یک نفر فوت نمود، ۴ بیمار در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس و یک بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم بستری گردیده که این یک وضعیت بحرانیست و احتمال افزایش بیماران همچنان وجود دارد.

 وی ضمن هشدار به تمام خانواده ها و به ویژه جوانان افزود: در صورت داشتن هر گونه علائم از جمله حالت تهوع، سردرد ، سرگیجه ، اختلال بینایی بعد از مصرف مشروبات الکلی حتما و سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: