کد خبر: ۹۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
سنگربان جوان فولاد امشب در جریان مسابقه درخواست جالب‌توجهی از کادر تدارکات فولاد داشت.

بسنگربان فولاد و تکرار چالش موز مقابل پرسپولیس!ه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: علی‌رغم جذب شهاب گردان در بازار زمستانی، عدم صدور کارت بازی این بازیکن باعث شد تا بازهم جواد نکونام به سنگربان جوان خود اعتماد کند و احسان مرادیان در مسابقه حساس امشب مقابل پرسپولیس مامور حراست از دروازه فولادی‌ها بود که توانست نمایش خوبی داشته باشد و با چند سیو عالی کلین‌شیت کرد تا زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شود.

مرادیان در جریان مسابقه دچار افت فشار شده بود و این مسئله باعث شد تا او از کادر تدارکات فولاد بخواهد برایش موز بیاورند و تجدیدقوا کند.

اتفاقی که در ذهن همگان خاطره محسن فروزان را زنده کرد؛ سنگربان سابق فولاد که در لباس سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در جریان مسابقه چنین درخواستی را از کادر تدارکات تیم مشهدی داشت و حالا با گذشت 6 سال از آن اتفاق، مرادیان یاد همبازی سابق خود را زنده کرد و اتفاق جالب‌توجهی را در مسابقه فینال سوپرجام رقم زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: