کد خبر: ۹۱۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۴
داور دیدار سوپر جام فوتبال ایران در دیدار پرسپولیس و فولاد از کارت‌های زرد و قرمز پرتعدادی استفاده کرد.

اوج تنش فولاد _ پرسپولیس بیرون از مستطیل سبزبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۱۵ امروز با تنش شدید بین نیمکت نشینان دو تیم همراه بود.

تصمیمات محمدرضا اکبریان داور بازی باعث شد سبب اعتراض‌های شدید مربیان هر دو تیم شود. همین امر سبب شد تا حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در پرسپولیس از کنار زمین مسابقه اخراج شود و با فریادهای فراوان بر سر داور مسابقه از کنار زمین بیرون برود.

چند دقیقه بعد از اخراج مطهری، کادر فنی فولاد معتقد به خطای هند سعید آقایی در محوطه جریمه بودند اما اکبریان اعتقادی به آن نداشت. همین موضوع باعث اعتراض نیمکت نشینان فولاد شد که با اخراج مهدی هاشمی نسب و گرفتن اخطار توسط حسین کعبی همراه شد. اعتراض نیمکت نشینان دو تیم تا جایی ادامه داشت که جواد نکونام سرمربی فولاد نیز از داور مسابقه اخطار گرفت.

یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا خواست تا با عصبانیت خود کارت زرد دوم را نگیرد. تذکر سرمربی پرسپولیس با تأیید هافبک این تیم همراه بود اما باز هم کامیابی نیا در برخی صحنه‌ها با بازیکنان حریف درگیر لفظی پیدا می‌کرد.

حمید بوحمدان بازیکن فولاد نیز در دقیقه ۸۱ کارت قرمز گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود.

یحیی گل محمدی در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شیوه تاکتیکی پرسپولیس بار دیگر تغییر داد تا این تیم تنها با ۲ مدافع مرکزی بازی را ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: