کد خبر: ۹۱۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
نماینده تایباد در مجلس گفت: طرح اصلاح قانون بکارگیری بازنشستگان به اسم خانواده ایثارگران است اما به کام کسانی که می خواهند بروکرات‌های حرفه‌ای اداری در پست های خود بماند.

اصلاح قانون بازنشستگی به کام بروکرات های حرفه‌ای اداری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که در مجلس قبل به تصویب رسید، فلسفه وجودی داشت اما از همان زمان استثنائاتی برای آن شروع شد.

وی ادامه داد: این که ما قانونی تصویب و بعد با بهانه های مختلف بخواهیم تبصره به قانون اضافه کنیم و بخواهیم قانون را از مسیر اصلی خارج کنیم، رسم شایسته‌ای نیست.

وی افزود: این طرح برای ایثارگران و خانواده جانبازان امتیازاتی قائل شده، آنها به گردن همه ما حق دارند اما با این طرح چند درصد از خانواده ایثارگران از مزایای آن بهره مند خواهند شد؟

نماینده تایباد در مجلس تصریح کرد: این طرح کارشناسی شده نیست و با تصویب  آن مشکلات حواشی زیادی بروز پیدا می کند، این طرح به اسم خانواده ایثارگران و به کام افراد دیگر است. 

رحیمی جهان آبادی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران تاج سر ما هستند اما نباید اجازه دهیم که به اسم آن ها بروکرات‌های حرفه ای اداری در پست‌های خود بمانند، مسئولان مانند انرژی نباید از شکلی به شکل دیگر تبدیل شوند لذا این طرح باید کارشناسی و به کمیسیون ارجاع شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: